A Google Analytics egy hatékony eszköz, amely segítségével pontos információkat kapunk a
webhelye felhasználóiról és a felhasználók szokásairól.
Hatékony online marketing
A hatékony online marketing számos elemzést használ arra, hogy pontosabban meghatározza terméke vagy szolgáltatása piacát az online felületeken. A Google Analytics eszközzel számos olyan statisztikai adat megtekinthető, amellyel mérhetővé teszi a internet kampányát vagy a weblap teljesítményét. A Google Analytics megmutatja, hogy melyik kulcsszavakkal kerültek az ügyfelei a webhelyére, mennyi ideig tartózkodtak a weboldalon, milyen tartalmakat böngésztek, melyik országból vagy városból nézték.


ONLINE STRATÉGIA
A Google Analytics segítségével nyomon követheti különböző marketingkampányok teljesítményét, és könnyen mérheti a online felületek teljesítményét. Az online marketing mérése kulcsfontosságú a sikerhez, továbbá nagy előnyt jelent a versenytársakkal szemben, hiszen pontosabban célozhat, mint aki nem végez elemzéseket. A Google Analytics egy speciális elemző eszköz a webhelye mögött és az online stratégia lényeges részét képzi. Ha tudatosan használja, sokkal több lehet ettől, mivel így lehetősége nyílik teljes mértékben kihasználni az online felületeket.
A WOIMS Google Analytics támogatással az online felületekhez:
Megadjuk a legfontosabb teljesítménymutatókat.
Mérjük a SEO eredményeket, a közösségi hálózatok és a fizetett AdWords kampányok sikerét.
Nyomon követjük a céljait és a konverziókat.
Csökkentjük a webhelyével kapcsolatos problémákat.
A WOIMS megmutatja Önnek, hogyan lehet a Google Analytics adataiból “olvasni”, fontos következtetéseket levonni és az egyik legértékesebb marketing eszközzé tenni.
Szeretné látni melyik terméke vagy szolgáltatása iránt érdeklődnek a legtöbben?
Szeretne többet tudni az online felületeiről?
Lépjen kapcsolatba velünk, hiszen minden felület egyedi, és az ár számos tényezőtől függhet.
ÁRAJÁNLATOT KÉREK

HOL LEHET A HIBA A VEVŐSZERZÉSBEN?

Két alaphiba szokott lenni. "Kényelmes" a rendszer azaz, hozzászokott ahhoz,
hogy a vevők jönnek és nem kell keresni. A másik, hogy keresik az új vevőket de korszerűtlen eszközökkel és
így csak felégetik maguk mögött a piacot, sőt sokszor akár a versenytársakat segítik ezzel.