Tudta, hogy közel 7 millióan használják a közösségi médiát hazánkban?

szerintünk ez 7 millió potenciális KAPCSOLATI PONT VAGY partner A VÁLLALATÁNAK!

A közösségi média platformok igen fontos szerepet játszanak a hétköznapi kommunikációban. Fontos szerepükből és magas felhasználóbázisukból következik, hogy lukratív lehetőséget adnak az ön termékének, szolgáltatásának vagy cégének online marketingjéhez! Az emberek naponta több mint 1 órát töltenek el a különböző szociális média oldalakon és ez alatt több ezer hirdetéssel találkoznak. Engedje meg nekünk, hogy segítsünk önnek ezeket a felhasználókat fogyasztókká változtatni!

MEGJELENÉS A PLATFORMOKON


Segítünk önnek létrehozni és vezetni vállalkozásának saját Facebook, Instagram vagy TikTok oldalát! Tapasztalatunknak köszönhetően ismerjük sikeres oldalak külső és belső működését. Az online sikerességhez nem elég egy jó termék vagy szolgáltatás! Szükséges ismerni a felhasználóbázis igényeit és trendjeit. Marketing ismereteinkkel és technikáinkkal garantáltan felvirágoztatjuk az online jelenlétét!

TARTALOM GYÁRTÁS


Segítséget nyújtunk az online tartalomgyártásban, hogy figyelemfelkeltő és fogyasztásösztönző kampányokat indíthasson, amelyek elősegítik vállalkozásának gyarapodását.

 

CÉLZOTT HIRDETÉSEK


Az igen fejlett technológiának köszönhetően online hirdetései elérik az összes olyan közösségi média felhasználót, akiket konvencionális marketinggel sose lehetett volna!


 

social media people min



A JÖVŐ EGYIK NYERTESE LEHET?


A TikTokos média jelenlétét a vegyes tartalomgyártásnak kell meghatároznia. A célközönség egy helyen kell, hogy megtalálja a humoros és figyelemfelkeltő tartalmat, az ismeretterjesztővel és informatívval.

Az előbbi hatásos gyártásához szükséges követni a zeneipari trendeket, mivel a platformon azok a videók válnak igazán népszerűvé, amelyek meglovagolnak egy-egy trendet. Ezek mellett fontos, hogy tisztában legyünk a megfelelő „#” használattal (pl: egy viccesnek szánt videónál csak megfelelő kontextusban tehetjük ki a „#tragic / #sad /stb.” jelzőket). Ennél a tartalomnál ügyelnünk kell a célközönség és a partnerkör elvárásainak szoros ütközésével. Míg a célközönség a közvetlen, elérhető és komolytalan személyiségeket keresi, addig a partnerkör a megbízható és professzionális cégekben bízik leginkább.

Az utóbbi két tartalom feladata az, hogy meggyőzze a fogyasztókat arról, hogy a cég megfelelő szakmai háttérrel rendelkezik és hogy a vállalati környezete megfelel a 21. századi elvárásoknak. Az efféle videókat könnyebb elkészíteni, mivel itt a tartalom mondanivalója, mintsem a különböző elemeinek harmóniája a legfontosabb. Az ismeretterjesztő videókban a termékkel és az adott szektorral / iparral kapcsolatos tippeket, tanácsokat érdemes megosztani, míg a PR videókban népszerűsíteni kell mind a vállalati környezetet, mind a cég küldetését / CSR elhivatottságát. Ezekhez a tartalmakhoz érdemes kijelölni egy munkatársat, aki megjelenik ezekben a videókban, hogy a célközönség szorosabb kapcsolatot alakíthasson ki rajta keresztül a céggel.

0 (Max. 300 Karakterek)

Elfogadom az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.

Elküldés

A weboldalon megadott adatai csak kapcsolatfelvételre szolgálnak, nem kerülnek tárolásra és harmadik fél számára nem hozzáférhetőek.