A SZÖVEGES TARTALOM ALKONYA

Olvassuk vagy megnézzük?

Folyamatosan fejlődő és rohanó világunkban az információ átadás minősége és gyorsasága, a magánéleti szinttől a nemzetközi politikai szintig egyaránt kulcsfontosságú tényezők. A marketing világára is jelentős hatással van a megváltozott fogyasztói és társadalmi információs igények.

 
5100167345

Ma már sokkal több információhoz juthatunk és gyorsabban, mint például tíz évvel ezelőtt.


Ez a folyamatos gyorsulás a szöveges alapú tartalom elértéktelenedését eredményezte és a videó alapú tartalmak lassan átveszik a helyüket. Objektív és szubjektív szempontok szerint is igazolható az előbb leírt tény.

Mit mondanak a számok?

icon 1

Az emberek átlagosan 16 órányi videótartalmat néznek meg egy héten, ami 52%-os növekedés 2019-hez képes!

icon 2

A szociális média platformokon 1200%-al több megosztást érnek el a videó tartalmak, mint a kép és szöveg alapú tartalmak összevonva

icon 3

A nézők a videó tartalmak üzenetének közel 95%-t megjegyzik, az olvasók viszont a szöveg üzenetének 10%-t jegyzik meg

icon 4

A fogyasztók 68%-a inkább videókat néz meg a kutatása és választási folyamata során, mint hogy olvasson.

icon 5

Az emberi agy 65 000-szer gyorsabban dolgozza fel a vizuális információt, mint az olvasottat.

icon 6

Egy jól megtervezett videó minden perce 1,8 millió leírt szóval ér fel átadott információ mértéke szerint.

 AKKOR VÁGJUNK BELE A VIDEÓBA 

Ne csak lásd, halld is

A marketing videó tartalmak sokkal több információt tudnak átadni audiovizuálisan, mint egy leírt szöveg. A cég képi világa, a termékek használatával járó „életérzés” és még sok más is megjelenik / megjelenhet egy videóban. Bár a szöveges tartalom formai és tartalmi (magázás/tegeződés, emojik használata, stb.) elemei is belátást adhatnak ezek egy részébe, de mindenképp hátrányban vannak a videókkal szemben. Emellett érdemes megemlíteni, hogy egy videó több érzékszervünkre is hat, míg a szöveges tartalom csakis vizuális (amik „gyengébbek” mint a videóknál) ingereket ad az olvasónak.



icon 5

Az idő érték

Az audiovizuális információ hatalmas előnye még, hogy sokkal rövidebb idő alatt képes nagyobb információt átadni, mint a szöveges tartalom. A mai embereknek az egyik legfontosabb tényező amikor keresnek / kutatnak valamit, hogy minél tömörebben és pontosabban kapjanak információt. Legyen őszinte most, melyik hangzik önnek jobbnak: Egy 3 perces videó, ami teljesen leírja az ön által keresett terméket vagy egy 3 oldalas termékleírás?

SZERETNÉK EGY VIDEÓT A CÉGEM SZÁMÁRA 

A jövő generációja

A serdülő és gyermekkorúakra erősen jellemző az, hogy olvasás helyett is inkább videókat hallgatnak. Ez még a jelen helyzetben egyenlőre csak érdekesség, viszont pár év / évtized múlva ők lesznek a fogyasztói réteg legnagyobb rétegjei, így elmondható, hogy a jövő vásárlója nem lesz hajlandó olvasni, olyan cégeket fog keresni, akik megfelelő minőségű és számú videótartalommal rendelkezik. Ebből következik az, hogy a cégeknek már most érdemes tartalmaiknak egy részét átkonvertálni videó formába vagy új tartalmaikat már videóként kell elkészíteniük, ha nem akarják, hogy meglepetésként érje majd őket az új fogyasztói elvárás.

digital campaign

Mihez lehet videó
tartalmat készíteni?

Gyakorlatilag bármilyen cégtevékenységhez / folyamathoz lehet kötni. A termékbemutatóktól, a corporate videókon keresztül a vállalat PR és CSR tevékenységéig mindent be lehet és be is kell mutatni egy modern cégnek. A fiataloknak igen fontos, hogy egy cégnek legyen integritása és megbízható legyen. Ezt a környezettudatos gyártás és küldetés bemutatásával, a közönség PR tevékenységbe való bevonásával és még sok mással lehet elérni.

responsive

Hol használhatom
fel a videókat?

Három fő szegmensben lehet felhasználni az efféle tartalmakat. Az első a közösségi médiákon való promóciók és közönség növelési tevékenység, amely során a céget kell eladni a fogyasztóknak, hogy azok „megszeressék” és hűségessé váljanak. A második a vállalat weboldalán lévő felhasználás, itt gyakorlatilag bármely releváns aloldalra fel lehet tölteni ezeket. A harmadik pedig az on- és offline promóció, amikor a partnereknek / fogyasztóknak akarunk eladni egy terméket és/vagy szolgáltatást.  

A modern marketingben és en bloc üzleti kommunikációban elengedhetetlen a korszerű információ átadási elvárásoknak való megfelelőség. Mind a fogyasztóknak, mind a partner cégeknek idő és energiahatékonyabb módon lehet kommunikálni, ha szöveges tartalmak helyett videótartalmakat használunk. Emellett fontos tényező, hogy a jövő vásárlói (akik most még gyermekek) már egyáltalán nem lesznek hajlandóak elolvasni a cég szöveges anyagait és keresni fogják az olyan vállalatokat, akik kiszolgálják a videóigényüket. 

SZERETNÉK SAJÁT CÉGES  VIDEÓT

A weboldalon megadott adatai csak kapcsolatfelvételre szolgálnak, nem kerülnek tárolásra és harmadik fél számára nem hozzáférhetőek.